• Sepetinizde ürün bulunmuyor.

5

4

261


Bu kurs; eXeLearning'in kullanımıyla ilgili geniş bir anlatım yelpazesine sahip olup katılımcılara öğrenme içeriği oluşturabilme, bunları düzenleyebilme, değiştirebilme, yayımlayabilme gibi bilgiler sunmaktadır.

ÜCRETSİZ
Kursa BaşvurÜCRETSİZ
Kursa Erişim Süresi

2 ay, 1 hafta

Son Güncelleme

30/05/2024

Öğrenci Sayısı

261

Kurs Süresi

1 hafta, 1 gün

Belgelendirme
eXeLearning ile Etkileşimli İçerik Geliştirme kursuna hoş geldiniz. eXeLearning, masaüstünüze indirilebilen ve öğrenme içeriği oluşturmak için kullanılan etkili bir uygulamadır. İçerikler, iDevice’lar (öğretim cihazları) etrafında düzenlenmiştir. iDevice’lar, bir dizi pedagojik formun yanı sıra çeşitli soru türleri, eğitici oyunlar, video ve ses materyalleri, harici web siteleri vb. gibi farklı öğrenme etkinlikleri içerir. Uygulama, yazarın içeriği yayımlamasına ve SCORM standartlarını destekleyen herhangi bir Öğrenim Yönetim Sistemine kolayca aktarmasına olanak tanır. Pek çok alanda etkileşimli içerikler oluşturmak istiyorsanız bu kurs tam size göre! Bu kurs sayesinde; öğretmenler, eğitmenler ve içerik geliştiricileri eğitimde çoklu ortam araçlarının (metin, video, ses, görüntü vb.) kullanımıyla etkileşimli içerikler oluşturup bu içerikleri çeşitli platformlarda ve formatlarda aktarım yaparak paylaşımda bulunmayı öğreneceklerdir. Aşağıda yer alan açıklamalar kursumuz hakkında size rehberlik edecektir. • Öğrenme içeriği oluşturabilme, bunları düzenleyebilme, değiştirebilme, yayımlayabilme gibi bilgi ve deneyimleri içeren eXeLearning kursuyla etkileşimli alıştırma ve oyunların nasıl oluşturulacağını, kullanım amaçlarına göre hangi içeriğin daha uygun olacağını öğrenebileceksiniz. • Her bölüme, sizin o bölümden neler öğreneceğinizi gösteren kazanımları vererek başlayacağız. • Konuların anlatımını bağlantılı videolar, grafikler ve resimlerle destekleyerek bilgileri daha rahat öğrenmenizi sağlayacağız. • Her bir alt başlığa ait öğrenci alıştırmalarla konuyu pekiştirmenizi sağlayacak ve ünite sonu sınavlarıyla tam öğrenmeyi gerçekleştireceksiniz. • Her ünitenin sonunda yaptığımız süreç değerlendirme sınavlarıyla öğrendiğiniz konuları pekiştirebilecek ve bu sayede kavram yanılgılarınızı, öğrenme eksiklerinizi tespit edip tamamlama fırsatı yakalayacaksınız. Bu sınavlardan aldığınız notlar, dersin sonunda yapılacak bölüm sonu sınavlarına katkı sağlayacaktır. • Tüm üniteleri tamamladıktan sonra kursun bitirme sınavına gireceksiniz. Bu sınav, tüm kurs içeriğini kapsayan bir değerlendirme olacak ve kursun tamamlanmasını sağlayacak. Başarılı bir şekilde kursu tamamladıktan sonra elde edeceğiniz sertifika ile başarılarınızı ve yeni kazandığınız bilgileri tanıtma imkânına sahip olacaksınız. Saygılarımızla...
Bu hafta öğrenecekleriniz
  • eXeLearning’in herhangi bir uzmanlık gerektirmeden eğitim içeriği oluşturmak için kullanılan açık kaynaklı bir yazılım olduğunu öğreneceksiniz.
  • eXeLearning’in sahip olduğu avantajları açıklayabileceksiniz.
  • 1.1 eXeLearning Nedir?
  • 1.2 Neden eXeLearning?
  • 1.3 Bölüm Soruları
Öğrenme Hedefleri
  • eXeLearning’in ne olduğunu tanımlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’in sahip olduğu avantajları açıklayabileceksiniz.
Bu hafta öğrenecekleriniz
  • eXeLearning’in ne olduğunu tanımlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’in sahip olduğu avantajları açıklayabileceksiniz.
  • 2.1 eXeLearning’in Kurulumu
  • 2.2 GNU/Linux
  • 2.3 Microsoft Windows
  • 2.4 MacOS (Apple)
  • 2.5 eXeLearning’in Görünümü
  • 2.6 Bölüm Soruları
Öğrenme Hedefleri
  • eXeLearning’in GNU/Linux, Microsoft Windows ve MacOS (Apple) işletim sistemlerinde nasıl kurulduğunu öğreneceksiniz.
  • eXeLearning'in en yaygın kullanılan işletim sistemlerinde çalıştığını öğreneceksiniz.
Bu hafta öğrenecekleriniz
  • eXeLearning’i kullanmadan önce bilinmesi gereken hususlar ve eXe’nin ilk kez çalıştırılması hakkında bilgiler edineceksiniz.
  • eXeLearning ana sayfasında bulunan çalışma ortamı menüleri ve bunların kullanım amaçları hakkında ayrıntılı bilgilere sahip olacaksınız.
  • 3.1 Çalışma Ortamı
  • 3.2 Yapı
  • 3.3 Ana Menü
  • 3.4 iDevice’lar
  • 3.5 İçerik ve Özellikler
  • 3.6 Bölüm Soruları
Öğrenme Hedefleri
  • eXeLearning’in arayüzünde bulunan çalışma alanlarını öğreneceksiniz.
  • eXeLearning’in çalışma koşullarını bileceksiniz.
  • eXeLearning’de yapı alanında kursun içeriğinin nasıl oluşturulduğunu, sayfa eklemeyi, sayfa silmeyi ve yeniden adlandırmayı bileceksiniz.
  • eXeLearning’de ana menüde yer alan gelişmiş mod, ön izleme ve yardım seçeneklerinin ne işe yaradığını öğreneceksiniz.
  • eXeLearning’de yeni bir dosya hazırlayıp bu dosyayı ilgili yerlere aktarabileceksiniz.
  • eXeLearning’de araçlar menüsünün altından dil ve tarayıcı ayarlarının nasıl değiştirileceğini, ön izleme, iDevice editörü, kaynaklar raporu ve ekranı yenile düğmelerinin ne işe yaradığını bileceksiniz.
  • eXeLearning’de stil seçmeyi ve stil bankasına yeni stil eklemeyi bileceksiniz.
  • eXeLearning’de öğretici kılavuzlara ve forum bağlantılarına nereden ulaşabileceğinizi öğreneceksiniz.
  • eXeLearning’de sayfa üzerinde iDevice’ları gruplandırmayı ve düzenlemeyi bileceksiniz.
  • eXeLearning’de çalışma ortamında bulunan ögeleri açıklayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de dosyaları dışarı aktarırken üst verileri doldurmayı öğreneceksiniz.
Bu hafta öğrenecekleriniz
  • Eğitmenlerin içerik oluştururken kullanacakları metin düzenleyici araçları hakkında ayrıntılı bilgilere sahip olacaksınız.
  • Metin düzenleyicide sık yapılan hataların neler olduğunu öğreneceksiniz.
  • Metin düzenleyicide; hazırlanan içeriğe çoklu ortam dosyaları eklemeyi, Akordiyon, Sekmeler, Sayfalama gibi FX Efektleri eklemeyi, içeriğin HTML kodunu düzenlemeyi, Adam Asmaca etkinliği hazırlamayı öğreneceksiniz.
  • 4.1 Metin Düzenleyici
  • 4.2 Paragraf Sonu Ekle
  • 4.3 Otomatik Olarak Numaralandırılmış Listeler
  • 4.4 Tanım Listesi
  • 4.5 Soruları Metin Düzenleyicide Sık Yapılan Hatalar-1
  • 4.6 Bağlantı
  • 4.7 Yazarı ile Alıntı
  • 4.8 HTML'yi Metin Olarak Ekleme
  • 4.9 İpucu
  • 4.10 FX Efektleri
  • 4.11 Lightbox Efekti
  • 4.12 HTML Kodu Düzenleyici
  • 4.13 Resim Ekleme ve İçerik Gömme
  • 4.14 Metin Düzenleyicide Sık Yapılan Hatalar-2
  • 4.15 Zihin Haritası Ekleme
  • 4.16 Paragrafın Bölümlerine Nitelikler (Dil) Ekleme
  • 4.17 Adam Asmaca
  • 4.18 Bölüm Soruları
Öğrenme Hedefleri
  • Metin düzenleyici menüsünde bulunan ögelerin işlevlerini bileceksiniz.
  • Metin düzenleyicide paragraf sonu ekle düğmesinin işlevini kavrayacaksınız.
  • Metin düzenleyicide otomatik numaralandırılmış listeler oluşturabileceksiniz.
  • Metin düzenleyicide bazı terimler için tanım listesi hazırlayabileceksiniz.
  • Metin düzenleyicide sık yapılan hataları bileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırladığınız bir metne bağlantı ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırladığınız bir içeriğe alıntı yapmayı bileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırlanan bir içeriği HTML kodu olarak ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de içerik metinlerine açılır ipucu ekleyebileceksiniz.
  • Metin düzenleyicide hazırlanan bir içeriğe Akordiyon, Sekmeler, Sayfalama, Karusel ve Zaman Çizelgesi gibi FX Efektlerini uygulayabileceksiniz.
  • Metin düzenleyicide bir metne veya resme Lightbox efektini kullanarak tıklayıp bir resim, ses veya video açılmasını sağlayan bağlantıyı kurabileceksiniz.
  • Metin düzenleyicide içeriğin HTML kodunun düzenleyici ile nasıl düzenlendiğini bileceksiniz.
  • eXeLearning'de oluşturduğunuz bir içeriğe çoklu ortam dosyaları ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırladığınız bir içeriğe Zihin Haritası ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de oluşturduğunuz metinlerin içerisine farklı dillerde metinler ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de Adam Asmaca etkinliği hazırlayabileceksiniz.
Bu hafta öğrenecekleriniz
  • iDevice’lardan Metinler ve Görevler ile Etkileşimli Etkinliklerin nelerden oluştuğunu öğreneceksiniz.
  • Metinler ve Görevler ile Etkileşimli Etkinliklerin nasıl hazırlandığı hakkında ayrıntılı bilgilere sahip olacaksınız.
  • iDevice’lardan Oyunlar ile Diğer İçeriklerin nelerden oluştuğunu öğreneceksiniz.
  • Oyunlar ile Diğer İçeriklerin nasıl hazırlandığı hakkında ayrıntılı bilgilere sahip olacaksınız.
  • 5.1 iDevice Nedir?
  • 5.2 Metin ve Görevler
  • 5.3 Metin
  • 5.4 EÖT İçeriği
  • 5.5 Görev
  • 5.6 Etkileşimli Etkinlikler
  • 5.7 GeoGebra Etkinliği
  • 5.8 Açılır Kutu
  • 5.9 Scorm Sınavı
  • 5.10 Karışık Liste
  • 5.11 Çoktan Seçmeli
  • 5.12 Çoklu Seçim
  • 5.13 Doğru/Yanlış Sorusu
  • 5.14 Boşluk Doldurma
  • 5.15 Etkileşimli Video
  • 5.16 Bölüm Soruları-1
  • 5.17 Oyunlar
  • 5.18 A-Z Soru Oyunu
  • 5.19 Seçimli Sınav
  • 5.20 Harita
  • 5.21 Hafıza Kartları
  • 5.22 Bulmaca
  • 5.23 Kelime Bulma
  • 5.24 Kilitle
  • 5.25 Matematik İşlemleri
  • 5.26 Matematik Problemleri
  • 5.27 QuExt
  • 5.28 TriviExt
  • 5.29 Tamamla
  • 5.30 Tanımla
  • 5.31 VideoQuExt
  • 5.32 Meydan Okuma
  • 5.33 Kaynak Dosya İndirme Bağlantısı
  • 5.34 Dosya Eki
  • 5.35 Resim Galerisi
  • 5.36 Not
  • 5.37 Dereceli Puanlama Anahtarı
  • 5.38 Bölüm Soruları-2
Öğrenme Hedefleri
  • iDevice arayüzü üzerinde yer alan temel düğmeleri ve işlevlerini bileceksiniz.
  • iDevice’ların işlevlerine göre nasıl sınıflandırıldığını bileceksiniz.
  • Metin aracının nasıl kullanacağını öğreneceksiniz.
  • EÖT iDevice’ı kullanarak Evrensel Öğrenme Tasarımı ilkelerine uygun içerik oluşturabileceksiniz.
  • İDevicelar’da oluşturulmuş gruplara süreye bağlı olarak görev oluşturabileceksiniz.
  • iDevice’larda etkileşimli alıştırmaları listeleyip kısa tanımlarını bileceksiniz.
  • GeoGebra matematik yazılımıyla hazırlanmış bir etkinliği içeriğe ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de Açılır Kutu etkinliğiyle ilgili içerik hazırlayabileceksiniz.
  • Scorm Sınavı etkinliğini kullanarak çoktan seçmeli sorularla ölçme sınavı hazırlayabileceksiniz.
  • Karışık Liste etkinliğini kullanarak karışık sırada verilen ilgili olayları sıralayabileceksiniz.
  • Çoktan Seçmeli etkinliğini kullanarak konuyla ilgili soru hazırlayabileceksiniz.
  • Çoklu Seçim etkinliğini kullanarak konuyla ilgili soru hazırlayabileceksiniz.
  • Doğru/Yanlış Soru etkinliğini kullanarak konuyla ilgili soru hazırlayabileceksiniz.
  • Boşluk Doldurma etkinliğini kullanarak konuyla ilgili soru hazırlayabileceksiniz.
  • Etkileşimli Video etkinliğinde video üzerine çeşitli soru türlerini ekleyebileceksiniz.
  • Hazırlayacağınız dersin kazanımına uygun etkinlik (iDevice) seçimini yapabileceksiniz.
  • iDevice’larda oyun etkinliklerini listeleyip kısa tanımlarını bileceksiniz.
  • eXeLearning’de A-Z soru oyununu kullanarak çok sayıda kavramı bir etkinlikte sorabileceksiniz.
  • eXeLearning’de Seçimli Sınav oyunuyla farklı türde sorular hazırlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de Harita oyununu kullanarak etkileşimli içerikler hazırlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de Hafıza kartları oyunuyla farklı türlerde etkinlik hazırlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de Bulmaca oyununu kullanarak kelime bulmacası hazırlayabileceksiniz.
  • Tanımları verilen kavramların bilinmesi üzerine kurgulanan Kelime Bulma oyunuyla içerik hazırlayabileceksiniz.
  • Kilitle oyunuyla içeriğinize şifre ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de Matematik İşlemleri oyunuyla dört işlem içeren sorular hazırlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de Matematik Problemleri oyunuyla formülleri kullanarak alıştırmalar hazırlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de QuExt oyunuyla görüntü, ses, video ve metin kullanarak dört seçenekli sorular oluşturabileceksiniz.
  • eXeLearning’de TriviExt oyunuyla farklı türde sorular hazırlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de Tamamla oyununu kullanarak farklı türlerde etkinlik hazırlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de Tanımla oyununda ipuçları vererek sorular hazırlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de VideoQuExt oyunuyla videolarda istenilen noktalara soru ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de Meydan Okuma oyununu kullanarak farklı zorluklarda sorular sorabileceksiniz.
  • Hazırlayacağınız dersin kazanımına uygun oyun (iDevice) seçimini yapabileceksiniz.
  • eXeLearning’e dâhil edilecek harici kaynakları içerik olarak sunabilmek için nelere ihtiyaç duyduğunuzu bileceksiniz.
  • eXeLearning’de içeriğe kaynak kodu indirme bağlantısı ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de dışa aktarmaya dâhil edilecek paketlere dosya ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de bir içeriğe resim galerisi ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de iş birliğini kolaylaştırmak için not eklemeyi bileceksiniz.
  • eXeLearning’de dereceli puanlama anahtarı hazırlayabileceksiniz.
Bu hafta öğrenecekleriniz
  • eXeLearning içeriğini hazırladıktan sonra kullanım amaçlarına göre farklı formatlarda içe ve dışa aktarımlarının nasıl yapılacağını öğreneceksiniz.
  • eXeLearning içeriğini kullanım ortamlarına göre yayımlama biçimlerinin nasıl yapılacağını ayrıntılı olarak öğreneceksiniz.
  • 6.1 Aktarma Seçenekleri
  • 6.2 Elp’leri İçe/Dışa Aktarma
  • 6.3 Sayfaya Elp Dosyası Ekleme
  • 6.4 Sayfayı Elp Olarak Dışa Aktarma
  • 6.5 Dışa Aktarma Seçenekleri
  • 6.6 SCORM/IMS Olarak Dışa Aktarma
  • 6.7 XLIFF Olarak Dışa Aktarma
  • 6.8 Web Sitesi Olarak Dışa Aktarma
  • 6.9 EPUB3 Olarak Dışa Aktarma
  • 6.10 eXe İçeriğini Yazdırma ve PDF’ini Oluşturma
  • 6.11 Dışa Aktarmada Sık Yapılan Hatalar
  • 6.12 Yayımlama
  • 6.13 Moodle’da Yayımlama
  • 6.14 EBA’da Yayımlama
  • 6.15 Diğer Web Platformlarında Yayımlama
  • 6.16 Bölüm Soruları
  • 6.17 Kurs Bitirme Sınavı
Öğrenme Hedefleri
  • eXeLearning paketlerini Elp dosya türü olarak içe ve dışa aktarmayı bileceksiniz.
  • eXeLearning ile yapılmış diğer çalışmalara ve kaynaklara nereden ulaşacağınızı bileceksiniz.
  • eXeLearning’de bir çalışma sayfasına Elp dosyası ekleyebileceksiniz.
  • eXeLearning’de bir çalışma sayfasını Elp olarak dışa aktarabileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırladığınız projeyi farklı formatlarda dışa aktarmayı bileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırladığınız projeyi SCORM/IMS olarak dışa aktarabileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırladığınız projeyi XLIFF olarak dışa aktarabileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırladığınız projeyi Web sitesi olarak dışa aktarabileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırladığınız projeyi EPUB3 olarak dışa aktarabileceksiniz.
  • Hazırladığınız içeriğin kullanım yerine göre aktarım biçimini bileceksiniz.
  • eXeLearning’de hazırladığınız projeyi PDF olarak kaydetmeyi ve yazdırmayı bileceksiniz.
  • eXeLearning’de dışa aktarmada sık yapılan hataları bileceksiniz.
  • eXeLearning materyallerini yayımlamayı bileceksiniz.
  • eXeLearning’de dışa aktarılan çalışmaları Moodle'da yayımlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de dışa aktarılan çalışmaları EBA'da yayımlayabileceksiniz.
  • eXeLearning’de dışa aktarılan çalışmaları diğer Web platformlarında yayımlayabileceksiniz.

Kurs İçeriği

 
    • Öğrenme Hedefleri 00:01:00
    • eXeLearning Nedir? 00:05:00
    • Neden eXeLearning? 00:15:00
    • eXe’de Buluşalım 05:00:00
    • Öğrenme Hedefleri 00:01:00
    • Kurulum 00:10:00
    • GNU / Linux 00:15:00
    • Microsoft Windows 00:07:00
    • MacOS (Apple) 00:05:00
    • Görünüm 00:10:00
    • Öğrenme Hedefleri 00:01:00
    • Çalışma Ortamı 00:07:00
    • Yapı 00:12:00
    • Ana Menü 00:10:00
    • Dosya 00:20:00
    • Araçlar 00:07:00
    • Stiller 00:10:00
    • Yardım 00:07:00
    • iDevice’lar 00:10:00
    • İçerik ve Özellikler 00:12:00
    • ⏳Bölüm Değerlendirme-3
    • Öğrenme Hedefleri 00:03:00
    • Metin Düzenleyici 00:25:00
    • Paragraf Sonu Ekle 00:03:00
    • Otomatik Olarak Numaralandırılmış Listeler 00:03:00
    • Tanım Listesi 00:07:00
    • Metin Düzenleyicide Sık Yapılan Hatalar-1 00:05:00
    • Bağlantı 00:04:00
    • Yazarı ile Alıntı 00:04:00
    • HTML’yi Metin Olarak Ekleme 00:04:00
    • İpucu (Açılır İpucu) 00:07:00
    • İçerik Gömme 00:07:00
    • Çoklu Ortam 00:05:00
    • ✍EXE.Ödev-1 3 gün
    • Lightbox Efekti 00:20:00
    • FX Efektleri: Akordiyon 00:07:00
    • FX Efektleri: Sekmeler 00:07:00
    • FX Efektleri: Sayfalama 00:07:00
    • FX Efektleri: Karusel (Atlıkarınca) 00:07:00
    • FX Efektleri: Zaman Çizelgesi 00:20:00
    • ✍EXE.Ödev-2 3 gün
    • HTML Kodu Düzenleyici 00:04:00
    • Metin Düzenleyicide Sık Yapılan Hatalar-2 00:12:00
    • Zihin Haritası Ekleme 00:05:00
    • Paragrafın Bölümlerine Nitelikler (Dil) Ekleme 00:05:00
    • Adam Asmaca 00:10:00
    • ⏳Bölüm Değerlendirme-4
    • Öğrenme Hedefleri 00:07:00
    • iDevice Nedir? 00:10:00
    • Metinler ve Görevler 00:04:00
    • Metin 00:15:00
    • EÖT İçeriği 00:25:00
    • Görev 00:15:00
    • ✍EXE.Ödev-3 3 gün
    • Etkileşimli Etkinlikler 00:15:00
    • GeoGebra Etkinliği 00:15:00
    • Açılır Kutu 00:15:00
    • SCORM Sınavı 00:15:00
    • Karışık Liste 00:15:00
    • Çoktan Seçmeli 00:15:00
    • Çoklu Seçim 00:15:00
    • Doğru / Yanlış Sorusu 00:16:00
    • Boşlukları Doldurma 00:18:00
    • Etkileşimli Video 00:30:00
    • ✍EXE.Ödev-4 3 gün
    • ⏳Bölüm Değerlendirme-5.1
    • Oyunlar 00:10:00
    • A-Z Soru Oyunu 00:40:00
    • Seçimli Sınav 00:30:00
    • Harita 00:45:00
    • Hafıza Kartları 00:40:00
    • Bulmaca 00:30:00
    • Kelime Bulma 00:25:00
    • Kilitle 00:20:00
    • Matematik İşlemleri 00:40:00
    • Matematik Problemleri 00:35:00
    • QuExt 00:40:00
    • TriviExt 00:40:00
    • Tamamla 00:40:00
    • Tanımla 00:30:00
    • VideoQuExt 00:40:00
    • Meydan Okuma 00:50:00
    • ✍EXE.Ödev-5 3 gün
    • Diğer İçerikler 00:05:00
    • Kaynak Dosya İndirme Bağlantısı 00:15:00
    • Dosya Eki 00:10:00
    • Resim Galerisi 00:12:00
    • Not 00:05:00
    • Dereceli Puanlama Anahtarı 00:15:00
    • ⏳Bölüm Değerlendirme-5.2
    • Öğrenme Hedefleri 00:03:00
    • Aktarma Seçenekleri 00:07:00
    • Elp’leri İçe / Dışa Aktarma 00:10:00
    • SCORM / IMS Olarak Dışa Aktarma 00:12:00
    • XLIFF Olarak Dışarı Aktarma 00:10:00
    • Web Sitesi Olarak Dışa Aktarma 00:07:00
    • EPUB3 Olarak Dışa Aktarma 00:07:00
    • Yazdırın veya PDF Oluşturun 00:12:00
    • Dışa Aktarmada Sık Yapılan Hatalar 00:05:00
    • Yayımlama Seçenekleri 00:04:00
    • Moodle’da Yayımlama 00:20:00
    • EBA’da Yayımlama 00:12:00
    • Diğer Web Platformlarında Yayımlama 00:15:00
    • ⏳Bölüm Değerlendirme-6
    • eXe’de Neler Öğrendiniz? 7 gün
    • ⏳eXeLearning Kurs Bitirme Sınavı
Profil fotoğrafı
İsmail Metin
5 5
261

Öğrenci

Eğitmen Hakkında

Eğitmen Tarafından Verilen Diğer Kurslar