8
Yapay Zekâ (YZ) bilginizi sıfırdan başlayıp uygulamalı orta düzeye ilerletmek istiyorsanız bu kurs tam size göre!
"Pratik Yapay Zekâ" kursunun amacı, YZ araçlarını hem iş hayatınızda hem de özel işlerinizde kolayca kullanabilmenizi sağlamak ve size otomatikleşmiş süreçlerle karar verme sürecinde yardımcı olmaktır. Bu çevrimiçi kursta, kendi YZ Asistanınızı oluşturma, İş Süreç Otomasyonu (N8N, Zapier) ve Chatbot Geliştirme dâhil olmak üzere temel pratik YZ bilgilerinin yanı sıra; Satış Kopilotu Ajanı, LinkedIn Analiz Aracı, Google YZ Araçları gibi güçlü ve sektörde kullanılan araçları öğreneceksiniz.
Birçok iş için temel otomasyon ve YZ araçlarını kullanma becerileri gereklidir, ancak daha gelişmiş, pratik beceriler genellikle iş başında öğrenilir. Bu kurs, size özgüven kazandırarak kendi başınıza veya iş başında daha ileri YZ çözümleri geliştirme noktasına hızla ulaşmanıza yardımcı olacaktır.
"Pratik Yapay Zekâ" kursu, alışılagelinen teorik YZ kurslarından çok farklıdır. Mümkün olduğu kadar hızlı bir şekilde karmaşık algoritmaları anlatmaya odaklanmak yerine, en yararlı, hazır YZ araçlarına ve otomasyon becerilerine aşinalık kazanmanızı sağlayarak YZ'nin pratik potansiyelini başarınızın anahtarı yapacaktır.
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; temel yapay zekâ modellerini kullanarak kişisel ihtiyaçlarınıza yönelik çalışan bir dijital asistanın nasıl tasarlanıp yapılandırılacağını, komut akışlarını nasıl oluşturacağınızı ve asistanın fonksiyonlarını nasıl genişleteceğinizi öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; LinkedIn profil verilerinin nasıl işleneceğini, kullanılan verilerin analiz edilerek anlamlı çıktılara dönüştürülmesini ve bu analiz çıktılarının otomatikleştirilmiş bir araç üzerinde nasıl sunulacağını öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; satış ekipleri için otomatik ön raporlar hazırlayan bir aracın veri toplama, analiz ve raporlama adımlarını nasıl tasarlayacağınızı öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; otonom çalışan bir YZ ajanının nasıl tasarlanacağını, müşteri takibi, e-posta/mesaj taslakları oluşturma ve iş akışlarını optimize etme gibi görevleri otomatikleştirmeyi öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; n8n platformuna giriş yaparak temel iş akışlarının nasıl oluşturulduğunu, trigger–action mantığını ve basit otomasyon senaryolarını uygulamalı olarak öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; daha ileri seviye iş akışları tasarlamayı, birden fazla uygulamayı bağlayarak karmaşık otomasyonlar geliştirmeyi ve YZ modellerini n8n içine entegre etmeyi öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; müşteri destek veya bilgilendirme amaçlı çalışan bir chatbot’un nasıl tasarlandığını, mesaj akışı mantığını ve kullanıcı deneyimi odaklı geliştirme tekniklerini öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; Zapier’i kullanarak uygulamalar arasında hızlı otomasyon kurmayı, hazır blokları kullanarak süreçleri hızlandırmayı ve pratik kullanım örnekleri geliştirmeyi öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; Bolt aracının ne olduğunu, hızlı prototipleme için nasıl kullanılacağını ve çeşitli araçların kısa sürede nasıl geliştirilebileceğini öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; Lovable’ın marka yönetimi, içerik üretimi veya kullanıcı deneyimi gibi alanlarda nasıl YZ destekli çözümler sunduğunu ve bu araçla üretken iş akışlarının nasıl kurulacağını öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Neler Öğreneceksiniz?
Bu bölümde; Google’ın geliştiricilere sunduğu YZ araçlarını, model yeteneklerini, kullanıma hazır API’leri ve bu araçların gerçek projelerde nasıl değerlendirileceğini öğreneceksiniz.
Öğrenme Hedefleri
Öğrenci